Intrebari frecvente

Participare

  1. Cum ajung la Crystal Palace Ballrooms?
    R: Adresa locaţiei este: Calea Rahovei nr.198 A, Bucureşti, Sector 5. Metrou în apropiere: Staţia Piaţa Unirii, iar ulterior se parcurge o distanţă de aproximativ 3-4 staţii cu tramvaiul. Ratb: Autobuze: 117, 173, Tramvai: 23,32.
  2. Studenţii pot participa la eveniment?
    R: Da. Participarea este gratuită pentru studenţi. La finalul evenimentului, se va elibera o adeverinţă care atestă prezenţa la lucrările ştiinţifice. (Persoanele cărora le este necesară adeverinţa, sunt rugate să trimită o solicitare scrisă prin email, în săptămâna imediat următoare post eveniment).

Plăţi şi eliberare facturi

  1.  Pot achita taxa de înscriere pe loc?
    R: Sigur că da! Se poate achita taxa de înscriere şi în timpul evenimentului, însă prioritate în primirea materialelor conferinţei au persoanele care s-au înscris înainte de eveniment. Înscrieri se vor face pe tot parcursul celor trei zile de conferinţă, nu doar în prima zi a evenimentului.
  2.  Se poate elibera factură fiscală in timpul evenimentului?
    R: Da! Persoanele care achită taxa în timpul conferinţei vor primi factura fiscală pe loc. Cei care efectuează plata înainte de eveniment (prin OP, virament bancar), primesc factura pe email înainte de conferinţă si respectiv după conferinţă, in functie de momentul solicitarilor.
  3. Se poate plăti cu cardul la eveniment?
    R: Nu! Sumele se achită doar prin sistemul depunere numerar.
  4. În ce loc se încasează plăţi pentru abonamentul la Revista Practica Farmaceutică/ respectiv la alte reviste medicale?
    R: Punct de incasare taxe – la secretariat, etajul 1 , spatiul destinat Înscrierilor pe loc. In timpul evenimentului, costul (redus) pentru abonament este 90 Lei.
  5. Persoanele care achită taxa de inscriere în timpul conferinţei primesc certificat cu credite EFC/EMC?
    R: Sigur că da!

Certificat cu credite EFC/ EMC

  1. Când se acordă diplomele cu credite EFC/ EMC? R: Sâmbătă, 26 noiembrie 2016, conform programului.
  2. Cum intru în posesia diplomei cu credite EFC/EMC, dacă nu pot veni în ultima zi la conferinţă?
    R: Există două variante: i) Diploma poate fi ridicată la eveniment  de o  altă  persoană,  în  numele  dvs. ii) Diploma se trimite scanată pe email/ prin curier cu plata la destinaţie – Expedierea diplomei se face în urma unei solicitari scrise pe email către organizator, în săptămâna imediat următoare după eveniment. (detaliile despre această solicitare vor fi comunicate ulterior pe site, în secţiunea “Info post-eveniment”).